Jaunumi

Vai rēķins tiks apmaksāts, vai būs jānoraksta? Atbilde slēpjas tajā, cik aktuāla un efektīvi apstrādāta informācija ir Jūsu rīcībā

Krīzes laikā uzņēmumi meklē veidus, kā sevi paglābt no smagās ekonomiskās vētras. Varianti ir dažādi, bet bieži vien tiek piemirsts galvenais – kritiska nepieciešamība pēc precīzas un savlaicīgas informācijas par klientu šā brīža situāciju. Kritiska, jo informācijas pieejamība vai tās trūkums šodien nozīmē – parāds būs jānoraksta vai Jūs to…  Lasīt vairāk >


KIB: kredītriska vadība pandēmijas izraisītas ekonomiskās krīzes apstākļos

Maksātnespējas risks pašlaik pieaug strauji un praktiski visās nozarēs. Pāriet uz priekšapmaksu nozīmē zaudēt klientus, padarot pandēmijas izraisītās krīzes sekas vēl smagākas. Tādēļ ir svarīgi saglabāt mieru un atcerēties, ka īstermiņa likviditātes problēmas ārkārtējās situācijas noteikto ierobežojumu dēļ ne vienmēr nozīmē klientu bankrotu. Šādos apstākļos lēmumi ir jābalsta uz visu…  Lasīt vairāk >