Jaunumi

Klientu izpēte jeb KYC: kā šis princips var uzlabot biznesa rezultātus?

Pasaules ekonomikā šobrīd valdošā nenoteiktība liek uzņēmumiem pārvērtēt rīcības modeļus, lai nodrošinātu ne tikai sava biznesa ilgtspēju, bet arī ienesību ilgtermiņā. Šodien, lai uzņēmums būtu veiksmīgs, izpratnei par tirgū notiekošo, it īpaši, raugoties savu klientu acīm, ir izšķiroša nozīme. Šis ir arī viens no regulējošo institūciju noteiktajiem uzņēmējdarbības pamatnosacījumiem. Tomēr joprojām biznesa vidē biežas ir situācijas, kad pārāk vieglprātīga attieksme pret klienta izpēti jeb KYC (Know Your Customer) principu sadarbības sākumā, noved pie smagām sekām vēlāk.

11. maijā kredītinformācijas un risku pārvaldības risinājumu sniedzējs Creditinfo rīko tiešsaistes semināru ar likumdošanas un finanšu noziegumu ekspertu dalību. Vebināra mērķis ir sniegt padziļinātu ieskatu, kā uzņēmumiem un organizācijām rīkoties, lai mazinātu šī brīža riskus un nodrošinātu panākumus nākotnē.

Eksperti apskatīs, kā uzņēmumā vērtēt iekšējās kontroles sistēmas atbilstību, normatīvo aktu nianses, kā arī biežākos apdraudējumus, lai palīdzētu uzņēmumiem saprast kā pasargāt savu organizāciju no finanšu noziegumiem, kā arī par iespējām, kādas sniedz klientu izpētes (KYC) procesu pārzināšana.

Vebinārs notiks angļu valodā, to vadīs Briņja Baldursdotira (Brynja Baldursdóttir), Creditinfo Nordics globālo tirgu direktore

Lūdzam reģistrēties šajā saitē!